باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روزنوشت عربی

برگشتنی از طرقبه یادم اومد گواهینامه من با عینکه!

اول باید برم بینایی سنجی!

از دیروز دارم شبکه های ماهواره ای آهنگ رو گوش میدم!

آهنگای دبلی دیمبویی ایرانی رو دوست ندارم!؟

رفتم آهنگای عربی و بندری دانلود کردم!

جون میده واسه رقص!

اگه هر روز برقصم زود لاغر میشم!

عجب بازگشت به زنانگی کردم!

رگ عربیم هم فعال شده!

خلاصه سر پیری یاد این کارا افتادم!

نظرات 3 + ارسال نظر
من یه ابرم که بارون نمیشه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 ساعت 14:24 http://Pokerleo.blogsky.com

سن یه عدده به هدفای جدیدت برسی ایشالا

مرسی ممنون شما هم

Lunacy دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 11:59 https://lunacy.blogsky.com/

چقدر خوبه رقص تفریح جالبی هست و به زنانگی خود نزدیک می شوی من نیز دوست دارم اما متاسفانه بلد نیستم.

منم بلد نیستم الکی می رقصم اصلا روح رقص در من نیست ولی شاید پیدا شد!

سمیرا جمعه 14 اردیبهشت 1403 ساعت 18:51

تصمیم های خوبی گرفتی ماشاالله همیشه به گردش و تفریح

مررسی
امیدوارم به شما هم خوش گذشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد