باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

متاسفم

امروز حال خوش ندارم که به اشتراک بگذارم، مرا ببخشید، متاسفم. 

دیگر دل و دماغ نوشتن هم ندارم. هر چه می گذرد ساکت تر می شوم!؟ روزهای اول وبلاگ خیلی تند تند می نوشتم اما انگار دیگر حرفی برای گفتن ندارم!؟ دیگر دل و دماغ خواندن وبلاگ های دوستان و کامنت گذاشتن هم ندارم!؟

بعد از مدت ها یک ماگ قهوه درست کردم می خورم به سلامتی خودم، شما و ایران!؟

حس جدیدم به موسیقی

چند وقتی هست که دیگر موسیقی برایم گوش نواز نیست!؟ شاید قبلا خیلی وقتم را صرفش می کردم اما الان به دلم نمی چسبد!؟

دو روز پیش آهنگ جدید آقای سالار عقیلی منتشر شد اسمش 《 رفتی سفر 》 است خیلی هم قشنگ است تا دیروز مدام گوشش می کردم اما دیگر امروز ازش خسته شدم!؟

نمی دانم شاید شرایط کشور من را این طوری کرده است!؟ همیشه خسته و بی حوصله!؟

خدای مهربان

می گویند ثابت کنید دنیا را خدایی آفریده و ثابت کنید دنیا را خدایی مهربان آفریده است!؟

باید گفت خدا این قدر مهربان است که بعضی ها باورش ندارند اما باز هم به آن ها روزی می دهد!؟ به مهربان بودنش شک می کنند اما او باز هم دم و بازدم آن ها را قطع نمی کند!؟ 

خدایی که قدرتش را دارد قاهرانه همه را مطیع کند اما این کار را نمی کند! می خواهد با پای خودت بیایی!؟

این که عده ای از مردم زندگی را بر عده ای دیگر تنگ می کنند یا محیط زیست را آسیب می زنند و آلوده می کنند ربطش به خدا چیست!؟ آیا می خواهید خدا قهرانه جلوی آن ها را بگیرد؟ نه خدا خیلی دموکرات است این کار را نمی کند!

وقتی این قدر مهربانست که با ظالمان و طغیانگران مدارا می کند و هنوز عده ای از مردم او را ناعادل می نامند اگر برخورد قهرانه می کرد مردم چه صفتی بر او می نهادند!؟

خواب، یک راز

امروز روی یکی از وبلاگ ها خواندم یک نفر خواب مادر یک خانمی را دیده است و مادرش به او گفته است به دخترم بگو طلاق نگیرد!؟ سه بار هم این خواب را دیده است!؟ جالبی این قضیه این است که نه خانم را دیده بوده و نه مادر خانم را!؟

تا حالا چنین چیزی شنیده بودید!؟ من زیاد خواب کسانی را دیده ام که نمی شناختم اما آن ها واقعی نبودند فقط یک بار خواب یک نفر را زودتر از اینکه ببینمش دیده ام!؟

آدم فکر می کند این یک قدرت متافیزیکی است و خوب برای هر کسی رخ نمی دهد باید شرایط روحی خاصی داشته باشی اما همین طور که گفتم این فرد دفعه ی اولش نبوده است این گونه خواب ها می دیده است! 

شاید آدم خوشش بیاید که چنین قدرتی دارد اما من چون تجربه کرده ام و باعث شده است ضرر ببینم می گویم هر چه کمتر بدانی بهتر است!؟ آرامشت بیشتر است! این قدرت ها یا به قولی کرامات باعث می شود زندگی عادی ات بهم بریزد!؟ ولی پیش می آید کارش هم نمی شود کرد! راز و رمز خواب ها به حقیقت قابل کشف نیست!


البته من ادعا نمی کنم کرامت یا قدرتی دارم! یک بار اتفاقی برایم رخ داد ولی فردی که حرفش را زدم شاید واقعا آدم خاصی باشد!

امشب عاشقم!

به قول شاعر:

امشب سر شوری دارم، امشب در دل نوری دارم

باز امشب در اوج آسمانم، باشد رازی با ستارگانم

...

آره امشب در دل نوری دارم، عاشقم اما نمی دانم عاشق چه کسی!؟

من بچه که بودم خیلی وقت ها این طور بودم انگار لازم نیست عاشق کسی بشوم، خودم، خود عشقم!؟

اما از وقتی اولین بار عاشق شدم یا بهتر هست بگویم دیگر بزرگ شده بودم این حالت هایم کمتر شده بود!؟

امروز فهمیدم هر وقت عاشق شدم از سر دلسوزی طرف مقابل را دوست داشتم یک جور احساس گناه نسبت به او داشتم و حتی وقتی گذاشتمش کنار احساس گناه داشتم!؟

نمی دانید چقدر الان حالم خوب است که دیگر هیچ چیز مخفی در زندگیم ندارم، آزادم و رها هستم و می دانم احساس گناه هایم بی خودی است می خواهم بروم پیش مشاور و صحبت کنم ببینم چرا احساس گناه دارم و چگونه بر طرف می شود!؟

من چند وقت است که فهمیدم من نباید عاشق می شدم، باید عاشقم می شدند! من زن اثیری هستم! البته خیلی ها آمدند جلو ولی من نخواستم!؟

حال دلم را با مرور گذشته بد کردم!؟ امروز روز خوبی داشتم پر برکت بود! الان دیگر در اوج آسمان نیستم!؟