باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

من و احساس

من که آدم بی احساسیم یعنی بلدم کنترلش کنم و خودم رو خونسرد نشون بدم!

البته در خودآگاه بی احساسم، در ناخودآگاه خیلی هم با احساسم و اون پشت برای خودش واکنش نشون میده اما من حسش نمی کنم!

می دونید من توی یه خانواده ای بودم که مامانم خیلی هیجانی بود و نمی تونست احساساتش رو کنترل کنه، از اون طرف بابام همه ش بهش سرکوفت می زد که تو چرا این طوری هستی و منم می خواستم منطقی باشم و مثل مامانم نباشم چون بابام جوری اعتماد به نفس داشت و حق به جانب بود که فکر می کردی حق با اونه و مامانم هم خیلی روی مخ بود، از طرف دیگه همبازی هام  پسر بودند و احساساتی بودن رو ضعف می دونستند منم که می خواستم ازشون کم نیارم طبق شیوه ی اونا عمل کردم، تازه وقتی دخترا بهم می گفتن بی احساس خوشمم میومد!

خلاصه که الان هم بی احساسم، هم بی عقل، خخخخخخخ، خیلی هم خوش می گذره، مشاورا خیلی تلاش کردند من به قلبم برسم ولی قلبم خودش نمی خواد، قایم شده، از من دلخوره، از همه ی دنیا دلخوره، میگه با من بد کردید، لیاقتم رو ندارید، البته اینو از روی بچگی نمیگه، قلب من دریاست، منتها دریای خونه، دلش می خواد تو خون خودش بغلطه، منم دیگه می زارم راحت باشه، کسی نمی تونه دردش رو دوا کنه، بیشتر خراب ترش می کنن!

نه به جنگ

میگما این قدر اینترنت پر شده از هشتگ نه به جنگ ولی اینا می خوان تا دو سال دیگه با هم بجنگند!؟

میگم خوی جنگیدن و خونریزی هم از تستوسترونه؟! عجب هورمونیه ها!؟

خوبه ما زنیم، یعنی من بچه بودم دلم می خواست پسر بودم اما هر چی بزرگتر شدم خدا رو شکر کردم دخترم!؟

بیچاره مردم غزه!!؟؟

روزنوشت اعصاب خردی!

از صبح که وبلاگ گیل پیشی رو خوندم اعصابم خرده!

یاد حرفا و کارای پسرا و مردا افتادم!

دلم می خواد جرشون بدم!

ولی زورم نمی رسه!

**********

رفتم نونوایی!

شلوغ بود!

بعد من خلوت شد!

خوراکی هم از سوپرمارکت گرفتم!

**********

دیشب خواب دکترم رو دیدم!

معلم دبیرستانمون بود!؟

ازمون امتحان ریاضی گرفته بود!

داشتیم واسه کنکور آماده میشدیم!

خیلی خنده داره نه؟! خخخخخخ

**********

خودم رو می بینم یاد انیمیشن بچه رئیس میفتم!؟

واقعا یه بچه ام!؟

هیچ وقت این قدر به سرافتش نیفتاده بودم!؟

یه بچه ی ننر!؟

یه بچه که تو همه چیز نظر میده!؟

یه بچه که می خواد همه چیز باب میلش باشه!؟

وای خدای من الان باید می فهمیدم؟!

همیشه می خواستم بزرگ بشم!

حتی وقتی بچه بودم!

ولی تهش می بینم یه بچه ام!؟

مسخره ست!؟

:/ :/

روز نوشت با طعم سیب زمینی

امشب شام سیب زمینی پخته گذاشتم!

ناهار نخوردم!

غذا داریم اما سنگینه، نمی خوام!؟

خودم زین پس برای خودم ناز می کنم!

ناز می کشم!

لوس بازی درمیارم!

خخخخخخ

دیشبم سیب زمینی پخته خوردم!

به نظرتون سیب زمینی پخته با سس گوجه خوشمزه میشه؟

امتحان می کنم!

**********

امروز به یکی از دوستان بعد از چند ماه زنگ زدم!

یک ساعت و چهل دقیقه حرف زدیم!

البته ایشون بیشتر حرف زد!

دلش پر بود!

ماجراها داشتند!

من که همه ش تو خونه بودم!

اتفاقی نیفتاده بگم!

**********

امروز رفتم رو سایت دکترم وقت ویزیت بگیرم!

اما نشد هر تاریخی زدم گفت پره!

منم رفتم داروخونه برای سی روز داروهامو گرفتم!

حالا دیرتر میرم!

حالم که ثابته!

داروهامم مشخص!

**********

بچه ها نمی دونم چرا کم می نویسن!

دل و دماغ ندارن!

منم دل و دماغ ندارم اما میام یه چیزی میگم!

برای خالی نبودن عریضه!

**********

امروز همه ش پشتم و کمرم درد می کرد!

از آخر خوابیدم به پشت روی زمین واسه چند دقیقه!

انرژی های منفی خالی شد!

امیدوارم امشب خوب بخوابم!

یه نکته!

الان داشتم آهنگ گوش می کردم با خودم گفتم ما نسلی هستیم که بانو هایده رو از حضرت زهرا بیشتر دوست داریم، خوب دیگه وضعمون از همین جا روشنه! خخخخخ

جدا به جز امام علی و امام حسین و حضرت مریم دیگه به هیچکس از بزرگان ادیان ارادت خاصی نداشتم، متاسفانه به ما درست معرفیشون نکردند خودمونم دنبالش نرفتیم!

به جای صوت قرآن حوصله مون که سر میره آهنگ عاشقانه گوش میدیم، به عشق بیشتر از دین و خدا علاقمندیم البته من ایرادی توش نمی بینم، میگن هر کی عاشق باشه و مخفی کنه و فوت بشه، شهید حساب میشه، عشق را دست کم نگیرید!

اما خوب شاید این فکرای سرزنشگرانه من به خاطر این باشه که تو خانواده ی مذهبی بزرگ شدم، مامانم دوست داشت قاری و حافظ قرآن بشم اما من همیشه متنفر بودم و ازش در می رفتم، نمره ی دینی و قرآنم از همه درسام کمتر بود، این قدر سرکوفت خوردم به خاطرش ولی لذت می بردم می خندیدم!

می دونید راستشو بخواین اعتقادات برای من خیلی مهمه و از اول زیر بار هر چیزی نرفتم، به این راحتی چیزی رو قبول نمی کنم اگر الان به یه چیزهایی از ادیان و مذاهب اعتقاد دارم به خاطر این هست بهم ثابت شده واسش اشک ریختم!

خلاصه که خدایی که من شناختم می دونه که تو این دنیای پر اطلاعات و ایده به این راحتی نمیشه چیزی رو پذیرفت بهت فرصت میده خودت امتحان کنی، خودت شناخت پیدا کنی، اتفاقا به اون کسی که خودش شناخت پیدا می کنه بیشتر علاقه داره تا اونی که کورکورانه یه چیزی رو می پذیره یا رد می کنه!