باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

من تنها

من کسی را ندارم باهاش حرف بزنم

اصولا هیچ کس مرا دوست ندارد

از همان بچگی می دانستم واقعا دوستم ندارند

می دانستم قربان صدقه ها دروغ است

اخیرا یک نفر بهم قطعی ثابت کرد

به مردمی که محبت را ابزار قرار می دهند تا به خواسته های خود برسند چه می توان گفت!؟

از بچگی تنها بودم و با تنهایی ام خوش بودم اما نمی دانم چرا از یک سنی دیگر نمی توانم تنها بمانم جدیدا بی قرار هم شده ام!

از خدا باید بخواهم شفای مرا بدهد

از غیر خدا کاری بر نمی آید

امتحانشان را پس داده اند!

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 17 آبان 1401 ساعت 09:48 https://farzandenakhaste.blogsky.com/

نمیدونم بچگی چه دورانی داشتین که این بینش تو ذهنتون شکل گرفته .... با خودتون مهربونتر باشین و دل به محبت خدا بدین. قطعا روزای خوبی براتون در پیش خواهد بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد