باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

با هر کس مثل خودش رفتار کردن!

سنم که کمتر بود فکر می کردم باید با هر کس مثل خودش رفتار کنم! برای این که متوجه شود کارش اشتباه است یا اینکه با خودم میگفتم چرا یک آدمی که مثلا بی محلی می کند من باید بهش محل بگذارم حقش نیست!

اما یواش یواش که بزرگ تر شدم آدم هایی را دیدم که اگر قرار بود من مثل خودشان با آن ها رفتار می کردم دیگر من هم سقوط اخلاقی بزرگی را تجربه می کردم!

هنوز در عجبم که چطور بعضی ها این کارها را می کنند اما باز هم ادامه می دهند و اتفاق ناگواری برایشان پیش نمی آید آخر چگونه است که کارما برای بعضی ها این قدر زود عمل می کند و برای بعضی ها این قدر دیر!؟

یک دفعه یک جایی خواندم کارما برای آدم های خوب زودتر عمل می کند هر چقدر یک نفر بدتر باشد کارمایش بیشتر به تعویق می افتد ولی در کل این چیزها از دایره ی عقل بشر خارج است ما نمی توانیم قضاوت کنیم!

امروز یک کلیپ دیدم از یک آقای روانشناس در مورد رشد اخلاقی بود و خوب فهمیدم هنوز خیلی کار دارم تا بگویم رشد اخلاقی کردم و آدم اخلاقی هستم فقط همین را بگویم که هنوز گاهی تلافی می کنم یا با کسی مثل خودش رفتار می کنم. هنوز خام هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد