باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

شیطنتم گل کرده!

شیطنتم گل کرده!

بیکارم هستم!

یه بازی نصب کردم نینجایی هست

با چاقو باید بری نگهبانا رو بکشی

من واقعا نمی تونم این کاره نیستم

بعد می دونید چی فکر کردم؟!

بازیش یه جورایی از پشت خنجر زدن رو یاد میده!

اونا اسلحه دارن من چاقو

نمی تونم که مستقیم بهشون حمله کنم

باید وقتی پشتشونه و هواسشون نیست دخلشون رو بیارم!

یه جورایی شاید به هوش ربط داره ولی در کل نامردیه

می دونید من تازه چند وقت هست متوجه شدم

تو دنیای امروز بعضی نامردی ها، باهوشی معنا میشه

اشتباه یاد گرفتیم

اشتباه می کنند

من خودم تازه فهمیدم

شاید دلیل زیاد شدن بیماری های روانی هم همین باشه

من خودم یه خار رفت تو چشمم در دوران ارشد اصلا نمی دونم چی شد این طور شد و کی کرد این کار رو!؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد