باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

عشق مقوله ی پیچیده

امروز با یکی از آشناها صحبت کردم در مورد عشق و یه سری جستجوها هم کردم می دونم نمیشه به شعر استناد کرد اما تنها منبع من همین شعراست اینا رو خیلی بهتر می فهمم تا نوشته های فلسفی و عرفانی!

هر چی می گذره بیشتر می فهمم هیچی نیستم و هیچی ندارم و من همیشه با تردید زندگی کردم حتی نسبت به خودم این خیلی بد و عذاب آور و تلخه!

هنوز خیلی باید بنویسم یه کتاب دارم می خونم به نام آیین جان از دن میلمن خیلی قشنگه خیلی بهم فهموند که فکرای گذشته ام اشتباه بوده پیشنهاد می کنم بخونیدش جذبش میشید!

نظرات 3 + ارسال نظر
ایلکا جمعه 19 اسفند 1401 ساعت 17:41 https://sheroava.blogsky.com

عالی

مرسی

مجید جمعه 19 اسفند 1401 ساعت 14:09

گنجور رو از قدیم بهش رجوع میکردم. ولی هیچ وقت اعتماد به نفسشو‌نداشتم. یه زمانی یکی برام میخوند و من محو تماشاش میشدم...

خوب این قدر قشنگ خوندن از آقای دکتر کاکاوند و خانم عرفان نظری آهاری و دکتر اعتمادی بر می آید کلاس آنلاین هم دارند این بزرگواران

مجید جمعه 19 اسفند 1401 ساعت 12:57

شاید خنده دار باشه ولی با اینکه خیلی دلم شعر خوندن میخواد ولی بلد نیستم شعر بخونم، نیاز به مصوتهاش دارم تا بدونم چجوری باید بخونمش

باید گروه شعر بزنیم
البته اپ های شعر هست که روان شعر رو می خونه و در سایت گنجور هم رو خوانی شعر هست
یه مدت که بخونید و نترسید و از این ها استفاده کنید راه میفتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد