باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

خواب دوستان راهنمایی

دیشب خواب دوستان راهنمایی رو دیدم از دوست نزدیک تا همکلاسی و همسرویسی تو خواب بودند!

نمی دونم چرا این قدر خوابشون رو می بینم دوستانی داشتم که اخیرا با هم دوست شدیم اما یک بارم خوابشون رو ندیدم!

اصلا از یه سنی به بعد هر چی بزرگ تر شدم کمتر خواب آدم های اون زمان رو دیدم بیشتر خواب هام تو گذشته ها بوده!

این خواب عشق های سابقم می بینم شاید همینه آدم هایی که تا خواسته رابطه شکل بگیره یه چیزی شده که کنار کشیدم، خوب اون قدرها هم دوسشون نداشتم قاعدتا!

اما کودک درونم فکر می کرده نیازهاش برطرف میشه همون طور که تو نوجوانی بین اون افراد خوش بوده و من فکر می کنم هنوز یه بخشم نوجوون مونده و بالغ نشده و هنوز تو همون فضا ها سیر می کنه!

این حرفا رو زدم که نتیجه بگیرم خواب های عشق های سابقم که می بینم نشون نمیده اونا هنوز بهم فکر می کنند بلکه نشون میده بخشی از من بهشون نیاز داره و با خواب دیدن خودش رو ارضا می کنه!

واقعا باید فکری برای خودم بکنم یک خودکاوی اساسی به بخش هایی که نادیده گرفتمشون و یا سرکوبشون کردم که خودشون رو تو خواب نشون میدند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد