باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

باز پشیمون شدم

باز پشیمون شدم پست قبلی رو پاک کردم!

رفتم دوش گرفتم با خودم فکر کردم توقع داشتن از دیگران کار اشتباهی هست همون طور که من مشغول درد  و نیاز خودم هستم بقیه هم درگیر دردها و نیازهای خودشون هستند!

باید روی پای خودم بایستم زمانش که برسه می تونم الان زمانش نیست باید صبر کنم!

متاسفم که فعلا مدلم این طوریه هی بهم می ریزم یه چیزی میگم هی پشیمون میشم ولی نمی تونم این کار رو نکنم باید کارماشم بعدا بدم!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 5 تیر 1403 ساعت 18:54

آخه درکل حرف های بدی نمیزنی که کارما پس بدی عزیزم داری دلنوشته می نویسی هر چیزی در زمان خودش اتفاق میفته فقط ما باید صبور باشیم و اضافه بر توانمون از خودمون توقع نداشته باشیم و تلاش خودمون رو برای خوب بودن بکنیم، والسلام

آره درست میگی من فهمیدم بعضی روزا دچار ملال میشم بعد بی حوصله و عصبانی میشم باید سبک زندگیم رو عوض کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد