باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روزنوشت لشی

دیروز از صبح پر انرژی بودم!

هوا هم خوب بود!

رفتم تو حیاط یه کم ورزش کردم و نفس عمیق کشیدم!

امروز اما مثل لش افتادم!

اصلا انرژی ندارم!

از تو تختخواب بلند شدم چون می دونستم بخوابم سردرد میشم!

یه چای نبات خوردم!

روی مبل ولوام!؟

کبدم خیلی وضعش خراب شده!

کف پاهام ترک ترک شده!

ذهنم هم چند روز مشوش بود!

تو اینترنت زدم علائم کبد چرب گرید 3 اینا رو آورد!

گفت ویتامین بی جذب نمیشه که این طوره!

قرص ب کمپلکس داشتم چند روزه می خورم بهترم!

کبدم هم درد نمی کنه!

نمی دونم چی شد یهو گریدش بالا رفت!؟

سالها گرید یک بود!

یه ماهه قرص چربی سوزم می خورم چند کیلویی کم کردم!

ولی باید کامل وزنم رو بیارم پایین!

این قرصای اعصاب اشتهام رو زیاد می کنه!

وگرنه من این قدر چاق نبودم!؟

برام دعا کنید دکتر نمی دونم کجا برم!؟


بعدنوشت: حالم یه کم بهتر شد ولی کماکان منگم!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
فاضله دوشنبه 11 تیر 1403 ساعت 08:53 http://1000-va2harf.blogsky.com

چقدر مث منی

سمیرا یکشنبه 10 تیر 1403 ساعت 14:49

ان شاءالله که بزودی کاملا خوب خوب میشی، عزیزم دکتر طب سنتی هم فکر خوبیه به قول خودت ان شاءالله دوتاییمون خوب بشیم

ان شاالله

سمیرا یکشنبه 10 تیر 1403 ساعت 12:24

سلام عزیزم وقتت بخیر و شادی راستش منم وقتی یه روزی خوش انرژی هستم و از فرصت حسابی استفاده میکنم، روز بعد معمولا خسته و بی رمقم در مورد ترک پا همیشه پاهاتو روزی چند بار با کرم مرطوب کننده چرب کن، اگه همیشه اینکارو انجام بدی، ترک ها از بین میرن ولی ترک خوردن پا توی تابستون یه مقدار طبیعیه. سعی کن کم غم و غصه بخوری و حرص جوش مملکت و خانواده و... رو نخوری چون هیچ فایده ای نداره و واسه بدن هم ضرر داره. من خودمم اضافه وزن دارم، نمیدونم چی بگم، فقط غصه شو نخور و بیشتر رعایت کن سعی کن واسه خوشحال کردن خودت قدم برداری و با خودت مهربون تر باشی و ناز خودتو بکشی عزیزم

سلام دوست خوبم وقتت بخیر جالبه که شما هم مشکل من رو داری ان شاالله دو تاییمون خوب بشیم من ذهنم اربابه هی می خوام در لحظه ی حال باشم اما هی مقاومت می کنه می دونی من از فکر کردن لذت می برم سرگرمیمه اما متاسفانه رفته روی دور زیاد تصمیم گرفتم برم پیش دکتر طب سنتی وقتم گرفتم امیدوارم درمانم کنه غصه هم خیلی ساله نمی خورم اما حرص چرا خیلی می خورم همه ش احساس وظیفه می کنم در قبال دیگران و وقتی عمل نمی کنم عذاب وجدان و احساس گناه می گیرم وقتی هم عمل می کنم به خودم حس خوب و مفید بودن میده همه ش داستان سر برنامه ریزی ذهنمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد