باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

امروز روز عیده

امروز روز عیده و من عیدتون رو تبریک می گم اما فکر نمی کنم اکثر مردم خوشحال باشند چون که خارجی ها می خوان مکانیزم ماشه رو فعال کنن و تحریم ها بیشتر بشه و مردم فقیرتر بشن!

منم اعصابم خرده چون زورم به خودم نمی رسه از وقتی مریض شدم اراده ام ضعیف شده من خیلی با اراده بودم اما الان خیلی شلم و نمی دونم چه جوری حالم خوب میشه هیچ دکتری نفهمیده چمه فقط من حال بیماری دارم !

چند سالم هست زمین خوردم اما هیچکس دستم رو نگرفت حتی مشاورا که رفتم و کلی پول دادم کمکم نکردن و حالا من از این همه بی مهری آدم ها ناراحتم، منم دلم می خواد بی مهر بشم چطور هیجکس دست من رو نگرفت چرا من باید دست دیگران بگیرم؟!

خلاصه که میگم دنیا با من لجه امروز به جای اینکه حال خوش داشته باشم غمگینم و اعصابم خرده! شاید بزنم بیرون!


بعدنوشت: نمی دونم این وبلاگ چی داره که تا روش می نویسم حالم دگرگون میشه! اعصابم بهتر شد فکر می کنم خودم زندگی رو به خودم تلخ می کنم با بی صبری هام!


بعدنوشت بعدی: اعصابم دوباره بهم ریخت بستنی هم خوردم بهتر نشدم!؟

نظرات 5 + ارسال نظر
اسماعیل پنج‌شنبه 7 تیر 1403 ساعت 07:21 http://www.fala.blogsky.com

سلام،
امیدوارم الان حالتون بهتر باشه.

سلام خوبم ممنونم

گیل‌پیشی سه‌شنبه 5 تیر 1403 ساعت 11:58 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام عزیزم. چطوری؟
سمیرا جون، باید از همه قطع امید کنیم. فقط خودمون هستیم واسه ادامه دادن.
طبیعیه وقتی تو خونه باشی، اراده‌ت ضعیف بشه. باید قدم اول رو برداری، به تدریج اراده‌ت میره بالا

سلام هی هم خوبم هم خوب نیستم
تازگی تحملم هم در برابر درد کم شده دارم همین طوری نزول می کنم

سمیرا سه‌شنبه 5 تیر 1403 ساعت 11:50

عیدت مبارک عزیزم هر چقدر آدم مهربون تر باشه، خال خودش بهتر میشه. کاری ندارم بعضی ها لیاقت ندارن ولی در کل خوبی کردن عالیه و حال آدم رو خوب میکنه بلاخره یه چیزی میشه، تا بوده همین بوده، سختی و شادی در هم تنیده شده ست. بهتره خیلی خودمونو بی دلیل آزرده نکنیم، چون به قوتمون احتیاج داریم

عید شما هم مبارک بعضی روزا سگ میشم دیگه امروزم از اون روزاست بهتره زیاد حرف نزنم

فاضله سه‌شنبه 5 تیر 1403 ساعت 11:35 http://1000-va2harf.blogsky.com

سلام عزیزم عید شما مبارک
دارم با امام علی رفیق میشم
اینستاگرام رو بروز رسانی کن زبان گوشیتو بذار رو هلند حالت پرواز بذار 80درصد فیلترشکن نمیخواد

خیلی اینستا مهم نیست خبری نیست اونجا
به هر حال مرسی عید شما هم مبارک

سلام سه‌شنبه 5 تیر 1403 ساعت 10:59

کلا
نوشتن حال آدم را خوب می کند
مخصوصا وقتی بداند یکی له حرف هایش گوش می دهد

آره مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد