باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

چای هم کافئین دارد!

امروز چای خوردم قهوه نخوردم ولی سه تا لیوان خوردم باز پلکم پرش گرفت!

هوش مصنوعی میگه چای هم کافئین داره چای سیاه از همه ی چای ها بیشتر اما از قهوه کمتر کافئین داره!

هوش مصنوعی گفت باید آب زیاد بخوری تا کافئین دفع بشه!؟

تقصیر خودمه تشنه میشم به جای آب میرم چای سیاه می خورم دیگه مصرف چای رو هم باید محدود کنم!؟

من صبح ها دمنوش می خوردم بچه های اینجا گفتن نارسایی کبد و کلیه میاره نباید همه ش استفاده کنی!؟

دیگه باید آب بخورم آبمیوه و شربتم که قند داره خوب نیست!

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی یکشنبه 25 تیر 1402 ساعت 18:04 http://Www.temmuz.blogsky.com

آب بهترین گزینه‌ست واسه رفع تشنگی
چای باعث دفع آب بدن میشه.

بله درسته

محیا یکشنبه 25 تیر 1402 ساعت 13:17

اره دم نوش هم دارو هیت پس باید بدونی دارو رو نباید سرخود خورد هرچند گیاهی باشه یا مقدار مشخص باید خورد بهترین نوشیدنی آب
دتاکس بخور

مرسی باشه ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد