باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روز نوشت نودلی

امروز بعد از مدت ها نودل درست کردم!

چند تا قارچم داشتیم زدم تنگش!

ولی الان مفصل انگشت هام درد گرفته!

خیلی وقت بود درد نمی کرد!

میگن از سردیجات این طور میشه!

نودلم سرده!

نباید بخورم!

من هیچی نباید بخورم!

**********

منتظر شبم و جلسه تعلیمی!

چند تا سوال آماده کردم بپرسم!

ای کاش شب ها برگزار نمیشد!

من خوابم میگیره!

خخخخ!

**********

امروز با دوست خوبم چت زیاد کردم!

حرفای خوب زدیم!

اون ناراحت بود!

آخرشم نتونستم قانعش کنم!

حالا شاید بره بعدا به حرفام فکر کنه!

**********

یه کتاب صوتی دارم گوش میدم در مورد معنای زندگی هست!

هنوز نفهمیدم رسالتم چیه!

هزار جور کار کردم آخرش نفهمیدم!

هزار جور کتاب خوندم تو هیچ کدومش نبود!

تو فضای مجازی هزارتا مطلب خوندم با هزار نفر حرف زدم اما ...!

نظرات 1 + ارسال نظر
عمه اقدس الملوک پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 23:54 https://amehkhanoom.blogsky.com

عمه جون هروقت دلت این غذاها با طبع سرد را خواست بخور، بعدش یک استکان عرق نعناع بزن تو رگت یا یک لیوان چایی نبات. اینجوری بی دردسر هر دویش نوش جونت میشه عزیزم85486

مرسی عمه جون
غذای مغزی هم نیست بهتره خورده نشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد