باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من!

بدنم از وقتی بیدار شدم خیلی درد می کرد و آخرش دیدم هیچکس نیست کمکی بکنه!؟ 

نشستم روی زمین کف پاهام رو ماساژ دادم خنک شد! 

بعد به شکم خوابیدم و کف دست هام و پیشانیم رو گذاشتم زمین، بارهای منفی تخلیه شد!؟

بعد به پشت چند دقیقه ای خوابیدم روی زمین، درد پشتم خوب شد!؟

واقعا حالم بهتره!؟

واقعا کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من!

منتظر کسی نمی مونید حالتون رو خوب کنه فقط خودمون رو داریم!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
محیا جمعه 20 مرداد 1402 ساعت 17:18

راست میگی

مررسی

عمه اقدس الملوک جمعه 20 مرداد 1402 ساعت 14:30 https://amehkhanoom.blogsky.com

جز این نیست و جز این نیز نخواهد بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد