باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روزنوشت فناورانه

دیشب یه خوابی دیدم!

یه دستگاهی بود گرد و استوانه ای!

مثل یه میله!

بعد هر دستگاه الکترونیکی روش باز میشد!

می چرخید!

به تعداد متفاوت برای آدم های مختلف باز میشد!

اصلا یه چیز فضایی بود!

تو خوابم دوستام و آشناها می خواستن بفرستنم دکتری بخونم!

این نمونه پروژه ی یه نفر بود!

کارش گرفته بود، تو تهران و مشهد و قشم دفتر داشت!

من اولش گفتم برم دکتری بخونم!

بعد یاد معدل فوق لیسانسم افتادم!

گفتم نه میام پیش شما کارآموزی!

دیگه نمی دونم چی شد بیدار شدم!

**********

دیشب به عمه هام تلگرام دادم!

احوالشون رو پرسیدم!

یکیشون خنده ها و یه عالم ایموجی فرستاده!

فکر کنم حالش خوب نیست!

یه کم غیبت عمه بکنم! خخخخخخ!

**********

پریودم تموم نمیشه!؟

به خدا نمی دونم این چیه!؟

اگه تو طالع ما نوشته سینگل به گور، دیگه پریود می خوام چی کار!؟

حالا باز چند وقت نشم باز فکر می کنم مریض شدم!

یادش بخیر دوران مدرسه نمی گفتیم پریودیم می گفتیم مریض شدیم!؟

چه بچه های باحیایی بودیم!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 14:13 http://Www.temmuz.blogsky.com

ما هم میگفتیم خاله اومده

خااااله !!!
وای دو ساعت فکر کردم این داره چی میگه!؟
به پریود می گفتین خاله؟!

محیا چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 09:49

پریود برای سلامتی مون لازمه

آره متاسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد