باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

ملاقات خصوصی

دیروز فیلم ملاقات خصوصی رو دیدم، می گفتن عاشقانه است اما به نظر من خیلی معمولی بود در حدی به نظرم چرت اومد، وسطش قطعش کردم رفتم اما بعد کاری نداشتم تا آخر نگاهش کردم!

انگار موضوع قحط هست یه نفر از تو زندان عاشق یک نفر میشه بعد آخرش تهش درمیاد واسه مواد می خواسدتش! واقعا ما همین جوری به آقایون ایرانی بدبین هستیم این فیلم ها رو هم درست می کنید که ما بیشتر مردستیز و خشن بشیم؟!

میگن چرا نسل جدید خانم های ایرانی خشن هستند خوب مردها یه کاری باهامون کردند که این طوری شدیم اگه خشن نباشیم کلاهمون پس معرکه است باید یه جوری گلیم خودمون رو از آب بیرون بکشیم دیگه!

نه به اون فیلم ها که یه پسری رو نشون میده که فقط تو افسانه ها وجود داره نه به این فیلم ها، خوب واقعیت مردای ایرانی رو نشون بدید، چرا خودتون رو گول می زنید؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد