باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روزنوشت دعوایی

امروز یک نفر روی گروه مدیتیشن اومد و گروهش رو معرفی کرد!

به نظر من کلاهبردار می رسید منم به ادمین لوش دادم!

حالا یکی دیگه اومده میگه چرا آدم ها رو قضاوت می کنی؟!

بعد خودش قضاوتم می کرد می گفت معلوم نیست از چه خانواده ای هستی!؟

منم دیدم گروهشون روانی زیاد داره لفت دادم!

کلا روانی رو تلگرام زیاد شده!؟

الانم خیلی حالم خوبه و خوشحالم که جوابشو دادم!

فقط قلب رئوفم ناراحته که جوابشو دادم!؟

----------------

امروز یه کم در مورد رنجش و کینه و کینه توزی تحقیق کردم!

رنجش یعنی از کسی میرنجی اما بعد یادت میره!

کینه یعنی می رنجی و به دل می گیری!

کینه توزی یعنی طبق کینه ات عمل می کنی!

حالا مشکل من اینه که به ما یاد داده بودن اگه کسی بدی کرد خوبی کن تا خوب بشه!

ولی اتفاقا برعکس بود خوبی می کردی طرف بیشتر بدی می کرد!

بعد یه رنجش تبدیل به کینه میشد!

چون تو با خودت می گفتی این همه بهش خوبی کردم این طور جوابم رو داد!؟

فیلسوفا میگن آموزش غلط از عمد آدم ها رو احمق می کنه!؟

اینم از همون چیزا بود که به ما آموزش اشتباه دادن!

ما هم احمق با دل رئوف باور کردیم!

در صورتیکه وقتی یکی بدی می کنه لازمه به روش بیاری و متوجهش کنی!

نه اینکه هی خوبی کنی و طرف فکر کنه هر رفتاری می تونه بکنه!؟

حالا من اینا رو میگم اما خودم انجام نمیدم!؟

--------------------------

بچه ها به جای سفیدکننده های دندون، چوب مسواک استفاده کنید

قشنگ دندون سفید میشه!

قدرت خدا یه چوب چه خاصیتی داره!؟

از صد تا خمیردندان بهنتره!

-----------------

من فهمیدم دست به عاشق شدنم خیلی خوبه!؟

تازگی داشتم عاشق میشدم جلوی خودم رو گرفتم!

طرفم هم روانی بود به شدت!؟

باید خودمو شفا بدم تا به همسر دلخواهم برسم!

وگرنه بدبختی ادامه داره!

الان دو روزه خیلی خوبم!

الانم می خوام برم اخبار ببینم!

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 8 خرداد 1403 ساعت 17:23

صحبت هات متنوع بود

آره دیگه روزنوشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد