باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

زندگی زیباست ای زیبا پسند

زندگی زیباست ای زیبا پسند

زنده اندیشان به زیبایی رسند

یک دفعه دلم باز شد!

کار کار خداست!

در عرض چند دقیقه حالم عوض شد

از چاه به آسمان رسیدم!

آخر چرا سقوط می کنم؟!

آخر چرا صعود می کنم؟!

آخر چرا می میرم و باز از نو متولد می شوم؟!

این چه حال و احوالیست؟!

الان دلم می خواهد برقصم!

عجیب است! خیلی عجیب

آخ که دلم باز شد!

رفتم درون باغ و بوستان

زندگی آی زندگی

زنده ام، زنده ام

از مرگ نمی ترسم

از هیچ چیز نمی ترسم

می توانم بروم در دل حوادث

من نمی ترسم

من جا نمی زنم

من هستم چون زنده هستم

چون زندگی می بخشم

چون می توانم آواز بخوانم

چون می توانم برقصم

البته به شیوه ی خودم!

دوست دارم

همه را دوست دارم



آهای مردم دوست دارمتان!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد