باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

من و کشورم

میگن این دنیا همه چیزش بازی هست حتی کشورت و سیاست و قدرت اما من هنوز نتونستم از این بازی آخر عبور کنم، فکر می کنم تا انقلاب نشه و تغییرات اجتماعی اتفاق نیفته و من ببینم که هیچ تغییر محسوسی جامعه نکرد و همه دارن همون رفتار قبلشون رو ادامه میدن و سرخورده بشم، دست از این بازی نمی تونم بردارم!

این بازی این قدر برام مهمه که چند ساله درگیرشم و تمام تمرکزم رو گرفته، در واقع قلبم خیلی بیشتر از کارهای دیگه براش شور و حال داره اما از طرفی دیگه، نمی خوام ریسک کنم و پاش هزینه ی زیاد بدم چون آرزوهای دیگری هم دارم اون ها هم برام مهمن، هر کارم می کنم که نرم طرفش نمیشه میگم اخبار نبینم اخبار خودش میاد سراغم یا اتفاق غیرمنتظره میفته که تحت تاثیر قرار می گیرم، نمی دونم چه کار کنم؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
فاضله چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 07:58 http://1000-va2harf.blogsky.com

وقتی موضوعی برات مهمه و بهش علاقه داری سعی کن باهاش رابطه مسالمت آمیز داشته باشی و در مقابلش گارد نگیری و خودتو اذیت نکنید و موضوعات سیاسی اجتماعی همیشه در مرکز توجه هستن برای همه گریزی نیست

سمیرا سه‌شنبه 12 تیر 1403 ساعت 13:11

من مطمئنم انقلاب در زمان خودش اتفاق میفته ان شاءالله عجله نباید کرد، با جریان زندگی باید همسو بود

آره ان شاالله این بار یه اتفاق مبارک میفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد