باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

حس خوب، حس بد

پریروز حس خوبی داشتم!

دیروز خیلی بد حالی داشتم!

امروز واقعا خوبم!

نمی دانم از چه است!

ولی می دانم ربط به خواب دارد!

گاهی روزهایی که خوب هستم یه اتفاق روزم را خراب می کند!

و گاهی برعکس، روزهایی که بد هستم یک اتفاق حالم را خوب می کند!

این خیلی بد است که حال من نه از درون خودم بلکه از بیرون خودم تغییر می کند!

ولی هنوز راه چاره ای برایش پیدا نکردم!

فقط می دانم حال ها گذرا هستند!

می آیند و می روند!

فقط باید صبور باشم!

با خودم صبوری کنم!

چه وقتی حالم بد است چه وقتی حالم خوب است خودم را دوست بدارم! از خودم حمایت کنم! خودم را در آغوش بگیرم!

اگر قرار است زندگی کنیم، بیا خوب زندگی کنیم، آگاه زندگی کنیم!

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 15 آذر 1401 ساعت 15:39 http://Saghf blogsky.com

زندگی با همین بالا و پایین ها زنده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد