باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

میگن دنیا نامرده

میگن دنیا نامرده اما من تا جایی که فهمیدم دنیا نامرده چون آدماش نامردن به خصوص مرداش!؟

می دونم توهین میشه به حضرات آقایان ولی واقعیه!؟ حداقل از نظر من!؟

امروز توی یه وبلاگ خوندم یه خانم به یه آقا خیانت کرده رفتن درمانگاه روانپزشکی، آقاهه به پرستار گفته یا بره یا می کشدمش خانمه گفته من نمیرم جایی رو ندارم بکشه!؟

خوب چرا تو این مملکت قانونی نیست که یه نفر تهدید به مرگ می کنه جلوش گرفته بشه؟! آیا این آقا نیاز به درمان روانپزشکی نداشته؟!

بعد چه جوری آقایون خیانت می کنند تقصیر خانمشه خوب خانمم خیانت کنه تقصیر مردشه!؟ بعد آقایون خیانت می کنند افتخار می کنن پز میدن چرا خانما نباید بکنن؟! این ها نشانه ی مردیه؟!

یعنی من خیلی خوشحالم که اجتنابی هستم و از آدم ها فاصله گرفتم والا اینا هر بلایی سر دیگران و خودشون میارن آخرشم طلب دارن 

تازه من چند تا خواب دیدم چند وقت پیش که تو اتاقم بودم یعنی تا یکی یا دو سال آینده همین جور تنهام گوشه اتاقم؟!

یه خواب دیگه هم دیدم باز یه بلایی سرم قراره بیاد نمی دونم کی میاد خیلی ازش گذشت نمی دونم چرا تعبیر نشد!؟ ولی باز بیچاره م می کنن آدما!؟

آره دیگه خلاصه که خوشحالم حداقل تو تله نیفتادم ممکنه در آینده بیفتم باید خیلی مواظب باشم! چون میان خودشون رو عاشق نشون میدن اما یه کم که میری جلو تازه یه کم می فهمی چه جور آدمیه! تازه این قدر آشغالن که میرن پشت سرت حرف درمیارن!؟ بعد این چیزا رو می چسبونن به خانم ها که غیبت می کنن!؟ واقعا نوبرید!؟

یه چیز دیگه هم یادم اومد یه سری از خانم ها هم میشین پای گوش مردها خزعبل میبافن اونا هم باور می کنن!؟ کلا مردا ببخشید اما خنگن اون که مثل من حرف راست رو میزنه باهاش دشمن میشن اونکه میشینه پای گوششون خرشون می کنه فکر می کنن راست میگه باهاش خوبن!؟ این است دنیای ما!

نظرات 3 + ارسال نظر
فاضله یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 17:29 http://golneveshteshgh.blogsky.com

خیانت خیلی سخته برای هردو طرف
تو جامعه ما خیانت زن سخت تره

قندک میرزا یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 10:50 http://ghandskmirza.blogfa.com

سلام. حالا دلت خنک شد هرچی خواستی بارمون کردی؟
آخه همه که یه جور نیستن!! نه زنش نه مرد‌ش.
ضمنا خون رو هم با خون نمی شورن‌! آدم یه بد می بینه نباس بگه همه سرو ته یه کرباسن!! نامردیه! خوب داریم بد هم داریم‌‌.
خب علتش اینه که چون نمیری توی جمع افکارت اینطوری میشه و نسبت به همه بد بین میشی

سلام
دلم واسه چی خنک بشه؟! من واسه خودتون گفتم
من توی جمعم رفتم همون میاد سمتم که اخلاقش همین جوره کس دیگه نمیاد نمی دونم حتما از من خوششون نمیاد یا من یه مدلی ام جذابم واسه این مدلیا!؟

rezvan یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 09:35 https://nachagh.blogsky.com/

مردایی که زن شون خیانت میکنه چون زورشون به زن می رسد ...

دنیایی که بر پایه ی زور می گردد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد