باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دلم می خواست بنویسم

دلم می خواست بنویسم با اینکه بلاگ اسکای خراب هست و منتشر نمی کند اما من می نویسم!

می دانید وقتی تصمیمی می گیرید کائنات آدم را امتحان می کند تا ببینید چقدر محکم هستید!

من هم دلم محکم نشده بود برای مجرد ماندن اما امروز محکم شد!

دیگر هر چی ببینم از عشق آخرم تکان نمی خورم! دیگه غمباد نمی گیرم!؟

من راه برای خودم می سازم ناسلامتی مهندس هستم!؟

بالاخره روزهای خوبم می آید!

تازه همین الان نسبت به چند ماه پیش خیلی بهتر هست!

آره هیچ چیز نمی ماند! 

نه خوبی ها ماندگارند نه بدی ها!

می گذرد!

شکایت و غرغر و ناامیدی و یاس نداریم!

زندگی عمیق هست اگر عمقش را بفهمی و در سطحش گیر نکنی!؟

من امشب فهمیدم!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد