باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

با تو بودن را برای بی تو بودن دوست دارم

ای که تو یار منی، همره و همراز منی

ای که من روح تو را برتر از عشق دوست دارم

ای حریف و همدم من، ای تمیز و روی خوبی

من تمام روح و جسمت، را همیشه دوست دارم

چشم شوخ بی ریایی، ای تو ای محبت خدایی

من تو را بیشتر از عشق، برتر از خود دوست دارم 

جان پاک کبریایی، ای تو ای روح خدایی

ای که برترینی، من تو را دوست دارم دوست دارم 


ماهش

نظرات 6 + ارسال نظر
گیل‌پیشی چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 15:38

متشکرم

خواهش می کنم

گیل‌پیشی چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 14:43

آدرس کانال تلگرامشون رو دارید؟

https://t.me/hozoormolana

گیل‌پیشی چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 13:48

ماهش جان ممنون بابت معرفی کتاب، تازه شروعش کردم، مثل قند شیرینه

خواهش می کنم
آقای دکتر اعتمادی خیلی استاد خوبی هستند نسبتا جوون هم هستند روی تلگرام و اینستاگرام هم کلاس دارن من یه دوره شرکت کردم

حسین سه‌شنبه 27 دی 1401 ساعت 19:20

چه شعر زیبای
خدا رحمت کنه بانو هایده رو که این ترانه رو به زیبایی تمام خونده و یادگار گذاشت
روحش شاد

ممنونم
خانم هایده رو دوسش دارم با شعراش بازی می کنم خدا رحمتش کنه

امیر سه‌شنبه 27 دی 1401 ساعت 19:09 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

به به عالی

ممنونم

گیل‌پیشی سه‌شنبه 27 دی 1401 ساعت 18:41

چه شعر زیبایی

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد