باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

استعداد موسیقی من!

حدود یک ساعت پیش برنامه ی موسیقی به زبان ساده از شبکه ی آینه پخش می شد و دستگاه های موسیقی ایرانی را آموزش می داد! یک سری موسیقی پخش کرد باید مخاطب تشخیص می داد دستگاهش چیست!؟ مادرم و خواهرم خیلی خوب متوجه می شدند اما من اشتباه می کردم و پاک قاطی کردم!؟

فکر می کنم استعداد موسیقی خوبی ندارم! دیگر باید موسیقی را کنار بگذارم و به دنبال هنر دیگری بروم مثلا همان نقاشی و نویسندگی! متاسفانه با اینکه خیلی با شعر دمخور بودم باز هم در شعر گفتن آنچنان خوب نیستم آن هم بعد از این همه سال!؟

در باغبانی و نگهداری از گیاهان هم خوب هستم شاید بهترین حرفه برایم باشد چند گلدان در اتاقم دارم و گلدان هایم شاداب هستند با اینکه آنچنان که باید بهشان نمی رسم از نوجوانی در باغچه حیاط به گیاهان می رسیدم و دستم خوب است برعکس خواهرم گلدان هایش را خشک می کند! 

نظرات 5 + ارسال نظر
گیل‌پیشی جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 16:45

روحشون شاد. اکثر خواننده‌های قدیمی عالین

گیل‌پیشی جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 16:33

بقول عمه‌م، اگه راهی رو که قبلا رفتیم رو دوباره بریم، به همون جایی میرسیم که قبلا رسیدیم.
در هرشاخه‌ای وارد شویم، کسی هست که متخصص‌تر از ماست.
+ شما آهنگ هایده رو گوش میدی، منم برای بار هزار و یکم دارم سریال مسافری از هند رو نگاه می‌کنم

دقیقا منم با عمه ی شما موافقم راهی که قبلا رفتم و نتیجه نگرفتم رو روش اصرار نمی کنم
خانم هایده هم یک عاشق واقعی هست باید ازش دوست داشتن رو یاد بگیریم دل خاصی داشته خدا بیامرزش

گیل‌پیشی جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 14:47

من تصمیم گرفتم در یکسری چیزها بد باشم.
مثلا علاقه به بافتنیم کمه، چون فک میکنم استعدادشو ندارم، یکی دوبار گرفتم دستم و بد بافتم. ولی دوست دارم بد ببافم اما ببافم. این روحیه کامل بودن رو گذاشتم کنار، دوست دارم اصلا بد باشم.
اگه بخوام از دید پیشه و شغل نگاه کنم، باز هم همه از اول کامل نبودن و در این مملکت این میزان کمال‌گرایی و دقت نظر در کشف علاقه و استعداد، به کار نمیاد. مسیری رو شروع می‌کنم، نیاز بود تغییر مسیر میدم.

من وقتی تو چیزی استعداد ندارم زود ناامید میشم و میزارمش کنار تازه اعصابمم خورد میشه
متاسفانه پشتکار و سخت کوشی ندارم هر چی هم بهش رسیدم به خاطر استعدادم بوده اونم بعد از چند سال ولش کردم! خودم می دونم کارم اشتباهه اما نمی تونم زورم به خودم نمیرسه وقتی که تو چیزی شکست می خورم اصلا برام غیر قابل تحمل میشه و ازش بدم میاد و روی صندلی نمی تونم بشینم انجامش بدم به خودمم فشار بیارم خودم رو مجبور کنم از یه جای دیگه بدنم میزنه بیرون!

حسین جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 07:14

یادگیری دستگاهای موسیقی کار آسانی نیست
بارک الله به اهل خانواده که متوجه میشدن
موفق باشید

مرسی

HaaMed جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 01:03 http://www.milkaan.blogsky.com

به شعر علاقه دارم و هر شب پنج شعر از سعدی میخونم.همچنین از گل و گیاه خوشم میاد‌.

خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد