باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

باز زلزله

هنوز یک هفته از زلزله خوی در ایران نگذشته است که حالا در ترکیه و سوریه زلزله نزدیک 8 ریشتر آمده است! آن هم دو مرتبه! هوا هم بسیار سرد است و برف و باران می بارد!

واقعا خدا بهشان صبر و تحمل دهد نزدیک 100 تا پس لرزه هم آمده است!

 در وب خواندم صفحه ی عربی دارد به صفحه ی اورآسیا نزدیک می شود  از این به بعد در خاورمیانه زلزله زیاد خواهیم داشت!

دوستم هم گفت یک دانشمند هلندی چند روز پیش پیش بینی کرده بوده است در ترکیه زلزله می آید! علم چقدر پیشرفت کرده است!؟

تازه می گویند خطر سونامی برای کشورهای حاشیه دریای مدیترانه هست!

انگار واقعا واقعا آخرالزمان است!؟

برادر و خواهر من سرما خورده اند من هم کمی گرفته ام رفته اند دکتر و دکتر گفته است به احتمال زیاد کروناست!؟


نظرات 1 + ارسال نظر
گیل‌پیشی دوشنبه 17 بهمن 1401 ساعت 19:37

ایشالا سلامت باشید
کرونا دیگه ترسناک نیست.

مرسی آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد