باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

مشکلمان کجاست!؟

نمی دانم مشکلمان کجاست!؟ نمی دانم مشکل دنیا با من چیست!؟ نمی دانم چگونه ام که افراد از من خوششان نمی آید!؟ البته من هم چندان عشق بی کرانی به دیگران ندارم!؟ همیشه یک چیزی فاصله می اندازد بین من و دیگران!؟ همیشه حرف من یک جور دیگر برداشت می شود!؟

گویا آدم فضایی هستم!؟ مال این کره نیستم!؟ امروز نمی دانم کجا بود یک نفر داشت این را می گفت!؟

دنیا هم در صدد برعکس خواسته های من رفتار کردن است!؟ یک چیزی را می خواهی هر چه به دنبالش می روی نمی رسی تا می آیی و قیدش را می زنی خودش به دنبالت می آید!؟ الان آگاه شدم به این شیوه ی گول زدن دنیا!؟ اگر بخواهی دوباره به دنبالش بروی باز فرار می کند!؟ همه اش یک بازی است اما این بازی را چه کسی چیده است و چگونه کار می کند!؟

می خواستم در مورد مشکل ارتباط گرفتن در این روزگار حرف بزنم موضوع به کجا کشید!!!!؟؟؟ نمی دانم ارتباط گرفتن هم برای من معضلی است!؟ از وقتی یادم می آید خجالتی بودم و کسی که ازش خوشم می آید از من خوشش نمی آید و کسی که ازش خوشم نمی آید ازم خوشش می آید!؟ قشنگ است نه!؟ نمی دانم شاید به خاطر سر و وضعم هست!؟ آدم ها اصولا به من نزدیک می شوند که سودی ازم ببرند، آن چنان دوستم ندارند و راحت وقتی که دیگر برایشان سود ندارم ولم می کنند البته خودم هم با آدم ها همین طور هستم دیگر زمانه این طور است!؟


پی نوشت: الان یک جا خواندم یک دلیل اینکه دیگران از ما دور ی شوند این است که وقتی از کسی خوشمان می آید برای اینکه می خواهیم جذبش کنیم دیگر خودمان نیستیم و او از ما خوشش نمی آید اما وقتی نمی خواهیم کسی را جذب کنیم خودمان هستیم و دیگران جذبمان می شوند! جالب بود!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل‌پیشی دوشنبه 8 اسفند 1401 ساعت 12:46

انقدر خسته‌ام، میخوام بشینم وسط یه دشت و فقط به عبور جریان باد از بین موهام فکر کنم.
مهم نیست خودم چطورم، آدما چطورن، دنیا چطوره.

اوه چه بد!؟

رضوان شنبه 6 اسفند 1401 ساعت 13:55 http://nachagh.blogsky.com

سلام سمیرا.پی نوشت تان مرا آموزش داد.
حق ما بیش از آن است که میخواهیم .برقراری ارتباط میخوندم نوشته بود شما نسخه تک آفرینش هستی و شباهت با دیگران نداری،همتا نداری ،نیمه گم شده نداری.‍جلیی قرار گرفته ای که نگاه هاص به مسائل داری .دیگران همان دید را ندارند.اگر میخواهی با کودک حرف بزنی پس زبان کودکی بیاموز .کسی که وقت صرف کند به زبان تو با تو سخن گوید اوست که سایسته توست .آدمای خاص نه لزوما بزرگ ،خاص باید مورد حمایت خاص از حانب دلبر قرار گیرند.نمی دونم بلد بودم بگم یا نه

سلام خانم رضوان
ممنونم مرسی
اینجا آدم های خاص پیدا کردم از این بابت خوشحالم
با خودم می گم ای کاش زود تر اومده بودم

یک مرد جمعه 5 اسفند 1401 ساعت 22:26 http://Whiteshadow.blogsky.com

باید عکس بدی

کجا عکس بدم؟!
میگم از بچگی این طور بودم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد