باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

چه آرزوهایی داشتیم!؟

چه آرزوهایی داشتیم چی شد!؟

اون از جام جهانی!؟

اون از زن، زندگی، آزادی!؟

اون از پیروز که به فنا رفت!؟

اون از مسموم شدن بچه ها تو مدارس!؟

اون از خودم که داروهامو عوض کرده همش خوابم فعلا صبر می کنم که ببینم به بدنم میفته یا نه!؟

چه روزاییه!؟

طفلک پیروز!؟

چه آروم مرد!؟

راست میگن انگار فعلا اولشه خیلی مصیبتا باید سرمون بیاد!؟

ما هم تسلیم!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
HaaMed سه‌شنبه 9 اسفند 1401 ساعت 19:01 http://www.milkaan.blogsky.com

درود. خوب هستید؟
این قضیه مسمومیت ها خیلی نگران کننده س و کسی هم کاری نمیکنه!

سلام و درود آقا حامد
بله همین طوره
خوشحالم حالتپن خوبه و کامنت گذاشتید

گیل‌پیشی سه‌شنبه 9 اسفند 1401 ساعت 12:00

فقط تلاش برای اینکه روح و جسمت زنده بمونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد