باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

من فهمیدم چرا مجنون شدم!

من فهمیدم چرا مجنون شدم چون که از روش های غیر مستقیم واسه مبارزه استفاده می کردم از همون بچگی این طور بودم چون زورم نمی رسید به ظالما و خیلی نامرد بودند اما دیگه برام عادت شد الانم تصمیم گرفتم دیگه با کسی مبارزه یا دشمنی نکنم!

به شما هم پیشنهاد می کنم روش های منو انجام ندید چون عین من مجنون میشید! هر کاری شیوه ای داره شیوه ی مبارزه هم یک روشه!

من فقط موندم که اونایی که آدم های بدی بودن و هر چی خواستن سر ما آوردند چطور هنوز دارن راست راست راه میرن بعد من باید کارما بدم!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله چهارشنبه 17 اسفند 1401 ساعت 08:18 http://golneveshteshgh.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد