باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

حال خوب به ما نیومده!؟

اومدم یه کم تخیل کردم که دلم باز بشه خبر رسید آقای کیومرث پوراحمد خودکشی کردند!؟ اگه بگم خیلی دوسشون داشتم که دروغه اما برام محترم بودند مقداری از خاطرات بچگیم با ساخته های ایشون گره خورده!؟

انگار حال خوب به ما نیومده همیشه باید مچاله باشیم!؟ خیلی وحشتناکه یه آدم اون طور شاد که اهل فکر کردن و توجه به موضوعات مختلف بوده یک دفعه خودکشی کنه!؟ یاد اون بازیگر آمریکایی افتادم اسمش همیشه یادم میره رابین ویلیامز بود؟! با اونم کلی خاطره داشتم اونم آدم باورش نمیشد خودکشی کنه!؟


چه دنیای تلخی شده!؟

هی آقای عاشق تو خودکشی نکنی!؟

الان دیگه آدم می ترسه حرف بزنه که یه نفر ظاهرش خوبه درونی داغونه میره خودکشی می کنه!؟ اونم مردا فاجعه ان تو خودکشی!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
گیل‌پیشی چهارشنبه 16 فروردین 1402 ساعت 21:41

عجب، نخونده بودم خبرشو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد