باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

نمی تونم نقاشی رو تو الویت بذارم!

نمی تونم هر روز نقاشی کنم و تمرکزم رو روش بذارم!؟

دل من یه جایی گیره تا به اونجا نرسم آروم نمی گیرم و هیچ کار دیگه هم نمی تونم بکنم!؟

خودم خسته شدم از وضعم!؟

ای کاش یه فرجی میشد!؟


اینکه همه ش میام اینجا می نویسم به خاطر اینه که رفیقی ندارم رفیقم همین وبلاگه!؟ خوب چیزیه واسه تخلیه ی ذهن!؟


ببینم اینجا میشه حرفای زنونه هم زد؟! 

نظرات 3 + ارسال نظر
فاضله دوشنبه 21 فروردین 1402 ساعت 14:25 http://golneveshteshgh.blogsky.com

بنویس

گیل‌پیشی دوشنبه 21 فروردین 1402 ساعت 14:12

دنیا که فقط یه سفره، رسیدنی در کارش نیست

من نمی خوام زنده باشم! دنیا همش رنجه من می خوام به آرامش برسم

Lili دوشنبه 21 فروردین 1402 ساعت 12:05

امیدوارم زودتر به اونجایی که دلت گیره برسی
بنویس
راجع به هرچی که فکر میکنی کمک میکنه ذهنت سبک بشه

مرسی لیلی جون
باوشه می نویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد