باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دخترها و پسرهای این دوره!

امروز یک کلیپ در اینستاگرام دیدم آقاهه می گفت پسرهای این دوره دوست دارند پسر بمانند و دخترها مرد می  شوند که مسلط شوند و بعد گله دارند چرا مرد زندگی پیدا نمی کنند!؟

خوب یک چیزهایی انگار اشتباه شده است!؟

چرا پسرها می خواهند پسر بمانند و مرد نشوند؟! شاید توقعات این قدر ازشان زیاد است که ناامید می شوند و فکر می کنند نمی توانند!؟

چرا دخترها مرد می شوند؟! شاید به خاطر اینکه رفتار پدرانشان را با مادرانشان دیدند و نمی خواهند این داستان برایشان تکرار شود!؟

ایگوی زن ها خیلی قوی شده است می گویند قبلا در زمان های گذشته این قدر زن ها نفسشان بزرگ و قوی نبوده است البته می گویند باز هم ایگوی زن ها از مردها ضعیف تر است یعنی در حال حاضر مردها از لحاظ ذهنی گرفتاری بیشتری دارند و بیشتر شرطی شدند و بیشتر ناخودآگاه و از سر عادت عمل می کنند!؟

این ها را استادان معنوی معاصر می گویند که اکثرا هم خودشان مرد هستند البته از نسل ما نیستند بزرگ تر از ما هستند دیگر نمی دانم سر نسل ما و نسل بعد از ما چه آمده است!؟

و من هیچ ایده ای ندارم تا از این وضع خارج شویم خودم جزو همان دخترها هستم که مرد شده اند و مرد زندگی پیدا نمی کنند!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
بلوط شنبه 9 اردیبهشت 1402 ساعت 20:28 http://Qazalkhan.blogsky.com

زنان خودساخته و مستقل خیلی جذابن
و اینکه خودشون هم خیلس راحت زندگی میکنن
ازدواج چیز عجیب غریبیه ، همون هندونه در بسته

سلام ماهش جان
ممنون از حضورت

مرسی از شما
خوب زن خودساخته توقع داره مردش خودساخته باشه دیگه!؟

گیل‌پیشی شنبه 9 اردیبهشت 1402 ساعت 18:42

ازدواج مسئولیت سنگینی هست.

ما هم برای همین می گریزیم خخخخخ

سید محسن شنبه 9 اردیبهشت 1402 ساعت 18:38

ساده و در دسترس بنظر می رسد.ما نگاه می کنیم و جهان را می بینیم----اما
واقعا اینطور نیست...شما بدون کمک لغات ذهن ، قادر به درک مشاهدات خود نیستید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد