باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

آهنگ ای برادر یار و یاور

یه آهنگ جدید اومده از گرشا رضایی به اسم ای برادر یار و یاور به نظرم قشنگه البته کامل نیست نمی دونم کاملش کی میاد اما اینکه بهش مجوز دادند جای تعجب داره اگر واقعا فضا این قدر باز شده واقعا باید از بچه های معترض تشکر کرد و اینکه این جنبش بی ثمر نبوده!

امیدوارم همین جوری پیش بره و روزنامه نگارها و وکیل ها هم آزاد بشند و کار به جاهای باریک کشیده نشه!؟


بعد نوشت: این آهنگ احساساتیم کرد تو حال گریه رفتم نمی تونم گوشش کنم واقعا چرا این جوریه!؟


آهنگhttps://rozmusic.com/گرشا-رضایی-ای-برادر-یار-و-یاور.html

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین شنبه 13 خرداد 1402 ساعت 05:35 https://darfarasoyzendegi.blogsky.com

سلام
مرسی از معرفی این اهنگ
رفتم دیدمش
خدایش قشنگ و زیبا بود

سلام
خواهش می کنم

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 11 خرداد 1402 ساعت 16:29

چندان امیدوار نباش، می‌خوان گولمون بزنن آزموده رو دوباره آزمودن خطاست

آهنگه هم ویدیوش رو دیدم فکر کنم اینستاگرامیه فردا میگیرنش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد