باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

عصبانی شدم

نمی دونم چرا عصبانی شدم؟! توی یه گروهی بودم همه شون ادعای معنویت داشتند منم دیدم هی باید باهاشون بحث کنم لفت دادم!؟

حالا از وقتی لفت دادم عصبانی هستم و سرم درد می کنه نمی دونم چرا!؟

یه کانال پیدا کردم در مورد روانشناسی میان سالی هست خیلی خوبه البته گفت و گو ها رو غیر قانونی گذاشته تو سایتش رفتم نزدیک 2 میلیون تومن بود! خیلی گرون میگیرن این سایت ها ولی مباحثی که مطرح می کنه خیلی خوبه و آگاهی بخشه!

مثلا میگه عاشق هر کی که میشی پروژکشن خودته و اینکه کسی که عاشق میشه دنبال نیاز کودک درون خودشه بعد از یک سنی می فهمی نیازهای کودک درونت رو خودت باید برطرف کنی و توقع از بقیه نداشته باشی!؟

آخیش سرم بهتر شد! تا بعد!

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله چهارشنبه 17 خرداد 1402 ساعت 13:49 http://golneveshteshgh.blogsky.com

مث من

من هنوز به نظرم مسخره میاد اینکه نیازات و عشق رو خودت برطرف کنی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد