باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

بحث سر وجود خدا

من گروهی در تلگرام عضو هستم که در آن بیشتر نوجوانان دهه هشتادی عضو هستند در واقع دنبال یک کتاب می گشتم که یک نفر لینک این گروه را داد و کتاب را دانلود کردم.
امروز بحثی سر وجود خدا در این گروه در گرفت من هم که قبلا در این بحث ها شرکت کرده بودم و فکر می کردم دیگر خیلی خوب حرف می زنم وارد بحث شدم اما یک نوجوان ۱۵ ساله من را حسابی به چالش کشید من فهمیدم از یک مجرای تنگ این موضوع دیده ام و باید بیشتر فکر کنم قبلا کتاب فلسفی در این مورد خوانده بودم اما آن طور که باید جدی اش نگرفته بودم!
من که ایمان دارم خدایی هست و برای خودم کافیست اما خوب خیلی زشت است جلوی فلسفه دان ها کم بیاوری!؟
خلاصه که امروز به نادانی و ناآگاهی خودم بیشتر پی بردم!؟
واقعا چه بد، فکر می کنی که خوب همه چیز را درک کردی اما بعد می بینی کلی چیزی را از قلم انداخته ای!؟
به خودت می گویی : کجای کاری؟! ای دل غافل!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
اسماعیل چهارشنبه 24 خرداد 1402 ساعت 07:29 http://www.fala.blogsky.com

سلام،
به نظرم نباید باعث ناامیدی بشه و اتفاقا باید باعث حرکت بیشتر بشه و مطالعه ی بیشتر.
ضمن اینکه بچه های جدید نسبت به ما، روی مباحثی این چنینی بیشتر اندیشه و فکر می کنن؛ در واقع دغدغه های اون ها با ما متفاوته و این کاملا طبیعیه.

سلام درسته

گیل‌پیشی جمعه 19 خرداد 1402 ساعت 23:04 http://Www.temmuz.blogsky.com

این بحث‌ها به نظرم حاصلی ندارن.
راستی سمیرا جون، دوست داشتی دهه هشتادی بودی؟

نه من هیچ وقت دوست نداشتم کس دیگه ای می بودم هر چقدرم بدبخت باشم همین رو ترجیح میدم

فاضله جمعه 19 خرداد 1402 ساعت 14:42 http://1000-va2harf.blogsky.com

خدا یه اراده اس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد