باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

من گمم!

از هوش مصتوعی پرسیدم: روزانه چقدر مطلب در اینترنت منتشر میشه یا به اشتراک گذاشته میشه؟

گفت: تعداد مطالبی که روزانه در اینترنت منتشر می‌شود بسیار زیاد است و دقیقاً تعداد آنها قابل اندازه‌گیری نیست. با توجه به تعداد وبسایت‌ها، بلاگ‌ها، صفحات شبکه‌های اجتماعی و سایر پلتفرم‌های آنلاین، میلیون‌ها مطلب روزانه منتشر می‌شود. همچنین، هر کاربر اینترنتی می‌تواند مطالب خود را در وبسایت‌ها، وبلاگ‌ها یا صفحات شخصی خود به اشتراک بگذارد. بنابراین، تعداد مطالب منتشر شده در اینترنت به شدت متغیر است و نمی‌توان به طور دقیق تعداد آنها را بیان کرد.

خوب واقعا من در چنین دریایی گم هستم! واقعا نمی دونم اونهایی که دیده می شوند و دنبال کننده ی زیاد دارند چه کار می کنند!؟ من که هیچ وقت نتونستم آدم های زیادی رو جذب کنم!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 14:44 http://Www.temmuz.blogsky.com

گمنامی زیباتره

اوه چه شاعرانه

محیا یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 07:19

انگار مهره جار دارند منم نتونسم

مهره ی جار چه بامزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد