باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

موسیقی های جدید

چند روزه همه ش موسیقی هایی به گوشم میرسه که سبک های جدیدی هستند!

من اسم سبک هاشون رو بلد نیستم!

اما برای گوش من ناآشنان و خوشم نمیاد!

خواننده هاشونم که به نظرم رو مخن!

اما انگار خیلی ازشون استقبال میشه!؟

واقعا با نسل های جدید خیلی فرق دارم!؟

واقعا چطور قراره درکشون کنم؟!

معمولا وقتی موسیقی های یه نفر رو دوست نداری یعنی روحیه ش با تو خیلی فرق داره!؟

منم که سنتی حساب میشم!؟

دیگه نور الی نوره!؟

حوصله م سر رفت این قدر آهنگ های تکراری گوش کردم!؟

چرا یه آهنگ جدید خوب نمیاد!؟

تا آخر صفر و بعد سالگرد مهسا قراره همین طور باشه؟!

میگن دی ماه انقلاب میشه!؟

پارسالم می گفتن دی انقلاب میشه!؟

من که عقلم قد نمیده دیگه!؟

من فقط یه چیزی می خوام شادم کنه!؟

دپرس نیستم اما شادم نیستم!؟

حتی بستنی هم خوردم شاد نشدم!؟

آرامش دارما، در عمق آرومم!؟

اما چشم و پیشونی و اینام حالت گرفتگی داره!؟

همون دوش بگیرم از همه بهتره!؟

اینترنتم خیلی کنده!؟


بعد نوشت: دوش آب گرم گرفتم اما حالم جا نیومد!؟ میگن برون ریزیه!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
محیا شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 01:02

خیلی سخته دنبال آینده کشور بود من مث کبک سرمو کردم تو برف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد