باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

حس نفرت

ببخشید دیگه من کمتر میام پای گوشی

چون که حس نفرت می کنم!

کسی هم با من کاری نداره!

روز خوش


بعد نوشت: یه کم خرما خوردم بهتر شدم، مغزم سرد شده بود!

نظرات 4 + ارسال نظر
Lunacy یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 11:07 https://lunacy.blogsky.com/

خرما خیلی خوبه!

محیا شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 19:46

منم روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی میکنم. فردا روز شلوغی هست اگر صبح رسیدم پیاده روی میکنم
سعی کن خرید سبزی و میوه رو به عهده بگیری خیلی بوی سبزی و میوه و بازار حال آدم رو خوب میکنه. حالا نمیدونم اطرافت بازار روز وجود داره؟

امروز داشتم کتاب در باب حکمت زندگی رو گوش می دادم شوپنهاور میگه روزی 2 ساعت در هوای آزاد پیاده روی تند کنید تا سلامت ذهنی و روحی و بدنی داشته باشید!
آره نزدیکمون بازار هست میرم گاهی
مرررسی

محیا شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 15:30

دوستت دارم

مرسی عزیزم لطف داری
رفتم پیاده تا میوه فروشی بهتر شدم

گیل‌پیشی شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 09:52 http://Www.temmuz.blogsky.com

استراحت کن

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد