باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

اگر عشق می خواهید عشق بورزید

در شبکه های اجتماعی مطالبی نقل قول می شود مثل اینکه هر چه را می خواهید از دیگران بگیرید همان را به دیگران بدهید مثلا اگر عشق می خواهید عشق بدهید اگر صداقت می خواهید صداقت بدهید و ...

خوب من با شناختی که از مردم دنیا داشتم می دانستم این حرف احمقانه است اما دل به دریا زدم و طوری که خودم بلد بودم به دیگران عشق دادم اما نتیجه این شد دیگران توقعشان از من بالا رفت فکر کردند من گاو نه من شیرده هستم و خسته نمی شوم اما حال که می بینید خسته ام و پشیمانم!

خواستم بگویم گول این حرف ها را نخورید و خودتان را از پای نیندازید که وقتی از پا بیفتید هیچکس نگاهتان هم نمی کند!

در ضمن من هنوز زخم های خودم رو نتونستم شفا بدم چگونه زخم های دیگران را شفا بدم تازه باید حواسم باشه از سر زخم خودم به به دیگران زخم نزنم!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
محیا شنبه 18 شهریور 1402 ساعت 09:07

به اینا میگن روانشناسی زرد کلا تو از جوجه کلاغ نمیتونی انتظار داشته باشی عقاب بشه

خخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد