باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

رونالدو اومده ایران!

رونالدو اومده تهران!

مردم ریختن از کوه رفتن بالا!

به زور از در هتل رفتن داخل!

که رونالدو رو ببینند!

آقای جمهوری اسلامی 44 ساله دارن بهت میگن!

با زور جلوی یه عده رو بگیری بیشتر می خوان به اون چیزی که نمی زاری بهش برسند، برسند!

ولی شما گوش نمی دید!

حجاب همینه، روابط زن و مرد همینه، رونالدو همینه!

بیشتر کجکاو می کنید آدم ها رو!

اینم یه چیز غریزی هست!

حیوونا هم خیلی هاشون همینن!

این قدر تقلا می کنند تا آزادیشون رو بدست بیارند!

حالا هی بگیر و ببند!

حالا هی مامور بزار!

حالا هی بزن!

نظرات 2 + ارسال نظر
همون دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 18:08

اه همین جا نشسته بودی و الان جواب دادی! مرسی . امیدوارم به عمر ما یک چیزایی برسه
آیا ماقدرت فهم‌نداریم که اونا بیان یکچیزایی رو حالی ما کنند؟

آره دیگه یه عده مردم فهمشون در حد کودک می مونه نگاه به خودمون نکن
توجه نکرده بودم به ساعتش همون موقع داشتم چک می کردم

نو نیم دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 17:45

فکر میکنی خودشون این چیزا رو نمیدونند؟
اتفاقا میدونند و این جز سیاستشونه و میخواند که ما تو این حالت گوسفندی زندگی کنیم و عزت نفس نداشته باشیم تا نتونیم حقمون رو بگیریم!

منم گاهی فکر می کنم می دونن از قصد با مردم این جور می کنند اما باز از اون طرف میان حرفای دیگه می زنند، آدم می مونه کدومشو باور کنه!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد