باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

هنوز قلبم یه طوریه!

دیشب بالاخره خوابم برد اگه گفتید خواب کیا رو دیدم؟! رامبد جوان و نگار جواهریان!؟ خخخخخخ

خوابم چرت و پرت بود و استرسشم زیاد بود اما مشکل اصلی اینه که الان که بیدار شدم قلبم هنوز یه طوریه!؟ نمی تونم بگم پر نفرته ولی پر احساسات متضاده!؟

نمی دونم چرا فکر می کنم همه ی این جنبش زن زندگی آزادی برای این بود که منو گیر بندازن!؟ از بس وبلاگ نوشتم توهم مهم و معروف بودن برم داشته!؟

آخه حرفایی که من توی وب زدم بعد از طریق بقیه به گوشم میرسه!؟ نمی دونم اینایی که خاموش می خونن میرن پخش می کنن یا دست به دست میشه و چی!؟

ولی راستش ترسم برم داشته!؟ ممکنه برام نقشه های ناجور بکشند!؟ از اینا هر چی بگی برمیاد!؟

آخیش آروم شدم!؟ متاسفانه همراز ندارم!؟ مجبورم این حرفای دشمن شاد کن رو اینجا بزنم!؟


پی نوشت: قلبم انگار تیر خورده، یه حس این جوری دارم!

نظرات 5 + ارسال نظر
گیل‌پیشی پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 18:25 http://Www.temmuz.blogsky.com

همیشه در آرامش باشی عزیزم

مرسی عزیزم
الان خیلی سبکم

سمیرا پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 11:57

کاشکی یه هدف یا چند تا هدف کوچیک واسه خودت تعیین کنی که سرت گرم باشه، مثلا دوره های برنامه نویسی پیشرفته، زبان، ادامه تحصیل...

نمی تونم
اما با هنر و آهنگ و نقاشی و شعر می خوام سرم رو گرم کنم

محیا پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 10:56

در مورد پریودت خیلی ناراحت شدم فکر نکنم کارما باشه ریشه روانته من میدونم چی میکشی

نمی دونم دیگه!

محیا پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 10:17

بنویس اما با حالت کاش اینطور بود سبک نوشتارتو عوض کن هم خالی بشی هم نتونن گیرت بندازن

من زبونم تند و تیزه!
فعلا به استراحت نیاز دارم تازه قلبم آروم گرفت!

محیا پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 09:53

اره ممکنه کمی با تامل بیشتر بنویس

خیلی ممنون من دیگه می خوام سیاست رو ول کنم، بازیاش در توان من نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد