باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

من چگونه ام؟

به نظرتون من آدم ضعیفی هستم یا ضعف هایی دارم؟!

البته هر کسی یه ضعف هایی داره ولی لطفا راستشو بگید!

دیشب یه خواب عجیب دیدم فکر کنم ناخودآگاهم خودش داره قبول می کنه که راه زندگیم دقیقا کجاست و باید از این دودلی دربیام!؟

تو زندگی خیلی چیزها یاد گرفتم ولی هنوز می دونم بیشترش مونده و خیلی چیزها باید یاد بگیرم و این همه حرف زدن هم لازم نیست!؟

می دونم اصلا از حرفام سردرنمیارید!؟ خخخخخ

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 15:27

آدم قوی همه مون هم ضعف داریم که طبیعیه اصلا نباید دسته بندی هم کرد، قوی و ضعیف به نظرم درست نیست

مرسی عزیزم

محیا یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 10:40

من زیاد به خواب اهمیت نمیدم میدونم نمودی از روزهامه گذشته امه تو هم بعد بیدار شدن پیشو نگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد