باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

خواب دیشب من

دیشب یه خواب دیدم هنوز تو کفشم!؟

تعریفش نمی کنم اما این خواب ها برام پیغام داره ولی خبر از آینده نمیده!؟

بیشتر می تونم بگم خواب در مورد مامانم بود!

**********

خبر رسیده آقای محترم انگار حالشان خوب است و انگار فقط می خواستند به من عذاب وجدان بدهند با این اهرم مرا به سمت خودشان بکشانند اما دیگر دیر است!

من بال و پر شکسته ام، زخم خورده ام اول باید خودم را شفا دهم!

اینگونه به درد کسی هم نمی خورم!؟

**********

امروز از هوش مصنوعی پرسیدم دلیل اینکه ابتدا از یک نفر خوشمون میاد اما بعد که آشنا میشیم دیگه خوشمون نمیاد چیه!؟

4 تا دلیل آورد، انتظاراتمون تغییر می کنه، نظرات و عقاید هم را می شناسیم و در یه راستا نیست، رفتار فرد باعث میشه، شخصیت فرد باعث میشه!؟

من کلا سختگیرم، به هر کسی نزدیک نمیشم، یه بار خبت کردم بسه!؟


نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی پنج‌شنبه 13 مهر 1402 ساعت 12:47 http://Www.temmuz.blogsky.com

کاملا درسته، اولویت خودت و آرامشت هست عزیزم

مرسی

محیا پنج‌شنبه 13 مهر 1402 ساعت 11:58

شاید تحملمون کم میشه

آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد