باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روز نوشت سرگیجه ای

از دیشب سرگیجه ام!

دیشب داشتم آهنگ گوش می کردم این طور شدم!

آهنگا سرگیجه ام رو بیشتر می کرد!

دیگه خوابیدم!

توی خواب با لرزش بدن بیدار شدم!

فکر کردم زلزله است!

اما چراغ و شیشه ها نمی لرزید!

دوباره خوابیدم!

الانم خوابم میاد!

ولی به اندازه ی کافی خوابیدم!

آهنگم نمیشه گوش بدم سرگیجه م بیشتر میشه!

سرگیجه ام البته خفیفه!

پنجره رو باز کردم هوا بیاد!

گفتم بیام بنویسم!

دوست دارید در چه موضوعی بنویسم؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
محیا دوشنبه 17 مهر 1402 ساعت 14:38

ی دلیل سرگیجه فشار عصبیهتو دوره طلاق همش سرگیجه داشتم

از بس فکر و خیال می کنم هنوزم هست!

سمیرا دوشنبه 17 مهر 1402 ساعت 11:46

وقتی خوابت میاد به نظرم بدنت لازم داره بخوابی تا احتمالا اگه مشکلی داره حلش کنه، یکم دیگه بخواب موضوع هم ممنون که میپرسی عزیزم ولی هر چی مینویسی از نظر من جذابه

نه خواب آلودگی برای اینه که بی حوصله ام و فکرم می چرخه وقتی می خوابم سکوت حکم فرما میشه، همه چی یادم میره
ممنونم که می خونی دختر مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد