باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

چرا مردا بهشون بر می خوره!؟

چرا مردا بهشون برمی خوره؟! این قدر از زن ها در طول تاریخ بد گفتن و بد نوشتن و تحقیرشون کردند توقع دارن زن ها هیچی نگن؟! نمیشه که!؟

به عنوان یه دختر تا چشمت رو باز می کنی می بینی در همه جا دارن زن ها رو میارن پایین، زن ها رو شیطان صفت نشون میدند!؟ ببخشید اما بزرگترین جنایتکارای تاریخ همه شون مردند، از هیتلر و موسولینی ، چنگیز، ضحاک و .... حالا مردا شیطان صفت ترند یا زن ها!؟

اینکه زن ها از یه سری ترفند استفاده می کنند به خاطر همینه که حقشون خورده میشه و کسی هم حقشون رو نمیده پس دست می زنن فریب و ترفندهای دیگه!؟ خوب چی کار کنند؟! باید یه جوری زنده بمونند و به خواسته هاشون برسند!؟

البته من چند وقته فهمیدم این بار زیاد ناسزا که به زن ها گفته میشه برای کنترل زن هاست چه روش احمقانه ای و البته شیطانی هست!؟

من که یاد گرفتم با مردها مثل خودشون رفتار کنم، اگه یک قدم عقب برداری فوری می خوان بهت حمله کنند، پس باید محکم وایسی، از در عشقم دراومدم فایده نداشت بازم با کاراشون آزارت میدند، هر کار بکنی مردا آزارگرند، پس از این به بعد آزارشون میدم که دیگه طرف من نیان!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
رامین یکشنبه 23 مهر 1402 ساعت 16:46

توصیه ی من اینه که برید تو ویکی پدیا مقاله ی " آزمایش زندان استنفورد" را بخوانید. با خواندن این مقاله متوجه میشید که زور گویی و ظالم بودن. یک چیز ژنتیکی نیست و آدم ها با قرار گرفتن در وضعیت خاصی به همچین آدم هایی تبدیل میشن.
لینک ویکی پدیا:https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4_%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%86%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%AF#

خوندمش مرسی
این اصلا توجیه نداره مگه اختیار ندارن!؟

م یکشنبه 23 مهر 1402 ساعت 11:33

بابا آزارگر

هر هر هر
پس آزار نمی بینید خوشحال باشم هر چقدر دوست دارم از این حرفا بزنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد