باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روزنوشت خوابالویی

دیشب خواب های پریشون دیدم!

از وقتی تاریک بود بیدار بودم!

تو تختم فکر می کردم!

عصبانی شدم!

می خواستم بیام اینجا فحش بنویسم!

ولی ختم به خیر شد!

دیگه واقعا خسته شده ام!

الان خوابم گرفته!

صبحونه خوردم!

ای کاش خوابم می برد!

لطفا برام ننویسید برو هدف پیدا کن که بیشتر عصبانیم می کنید!

نمی تونید فقط گوش بدید؟

و توصیه های به درد نخورتون رو برای خودتون نگه دارید؟

شما جای من نیستید!

درکی از شرایط من ندارید!

یه کم اول خودتون رو بذارید جای بقیه بعد افاضات کنید!

نظرات 2 + ارسال نظر
محیا چهارشنبه 24 آبان 1402 ساعت 11:09

خوب کردی دوش خیلی جواب میده منم امروز بعد کار میگیرم زنگ زدم ارایشگرم نبود برم موهامو مرتب کنم

مرسی من زنگ زدم آرایشگر جواب نداد

محیا چهارشنبه 24 آبان 1402 ساعت 09:09

رفتم دوش گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد