باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

هفته کتاب و کتابخوانی

امروز روز کتابه، اون کتاب ها که اینترنتی از تهران سفارش داده بودم پست آوردشون در مورد آگاهی و مغز و فلسفه و ذهن و ‌ذهن آگاهی و این چیزاست!

امروز دیدم پردیس کتاب مشهد تخفیف گذاشته سه تا کتابم از اونجا گرفتم الان آوردن!

اسم یکیش کتاب مقدس عشق است در مورد زندگی و ارتباط عاشقانه است اولش که خیلی قشنگ بود هر روز یه مقدار می خونمش،  پیشنهاد می کنم بخونیدش

یه کتاب دیگه پیامبر و دیوانه است که من ایبوکشو پیدا کرده بودم اما خوانا نبود الان خریدم هر روز یه مقدارش رو بخونم ادبیات خاصی داره جبران خلیل جبران

یه کتاب دیگه هم در مورد هوش مصنوعی و آینده است که خیلی جالب باید باشه اونم هر روز یه مقدار می خونم

دیگه خوراک دارم قول میدم با کسی با دعوا نکنم سرتون غر نزنم اعصابم بهم نریزه

دوستتون دارم یارهای همیشه همراه

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 25 آبان 1402 ساعت 17:50

کتاب های جدید مبارکت باشه

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد