باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

یادگاری های دلم

وقتی بچه بودم انیمیشن های زمان ما نشون می داد وقتی یکی بده و بهتون بدی می کنه، شما بهش خوبی کنید اون وقت اون یهو عوض میشه و خوب میشه اما این پیام انیمیشن ها دروغ بود!

بارها در دوران کودکی و نوجوانی سعی کردم با کسایی که بهم بدی می کردن خوب باشم و کارهای بدشون رو با بدی جواب ندم، ناراحتی هایی که ازشون کشیدم هنوز یادمه و تو دلم مونده، فکر نکنید آتش انتقام گرفتن دارم اما دلم باهاشون صاف نیست دیگه، از بابت همینم خودم ناراحتم چون یه نقطه ی سیاه رو دلم مونده!

متاسفانه دل پاک ما رو با انیمیشناشون گول زدند هنوزم همین تبلیغات رو می کنند و آدم هایی که ما در جواب بدیشون بهشون خوبی کردیم هر روز بدتر میشند ما هم دلمون خوشه خدایی داریم اونا نفهمیدن اما خدا می فهمه، چی کار میشه کرد؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 15 آذر 1402 ساعت 18:00

حکومت حکومته، چه خارجی باشه چه ایرانی قبول دارم امیدوارم آدم های دلسوز و کاربلد بیشتری برای بچه هامون کار کنن

ان شاءالله کره ی زمین ازین پیچ می گذره و یه حکومت خوب جایگزین این قدرت ها و ابرقدرت ها میشه

سمیرا چهارشنبه 15 آذر 1402 ساعت 17:42

الان بیشتر از قبل میخوان جوری بچه هارو آموزش بدن در راستای حفظ و اهداف ج. ا. در نتیجه آموزش هاشون احمقانه تر و مغرضانه تر از زمان ماست به نظرم.

متاسفم اما خارجی ها هم آنچنان نیتشون پاک نیستا!

سمیرا چهارشنبه 15 آذر 1402 ساعت 17:18

بله یه ذره زیادی عرفانی و فضایی داستان ها رو به خورد ما دادن، یعنی به جای اینکه دنیای واقعی رو برای ما بچه ها که در قدم اول زندگی بودیم به تصویر بکشن، قدم هزارم را یاد ما دادن که مثلا عیسی مسیح یا عرفا اینجوری بودن. حتی قرآن هم میگه قصاص ولی اگه ببقشی بهتره و خدا اجرت رو میده. خب این صحبت های فانتزی همش ضعف بود، به جای اینکه کاربردی قدم به قدم بگن باید در مواجه با آدم های مشکل دار چه واکنشی نشون بدیم. امیدوارم آموزش ها در آینده بهتر بشه، چون الان به نظرم از دوره ما هم بدتره.

واقعا از دوره ی ما بدتر شده؟
راسل میگه حکومت ها مردم رو با آموزش اشتباه احمق می کنند که بقای خودشون تضمین بشه!
فکر کنم راست میگه، در این حد بعضی ها خبیث هستند آدم باورش نمیشه این جوری از قلب پاک یه بچه سو استفاده می کنند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد