باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

عمل دلی

از همون بچگی وقتی یکی بهم توهین می کرد یا مسخره م می کرد بدم می اومد و هیچ وقت نمی تونم با این آدما خوش رفتاری کنم برای همین تصمیم گرفتم جوابشون رو ندم و بی محلی بهشون کنم یعنی فکر کنم مادربزرگم گفت این کار رو بکنم چون دعوا کردن تو خانواده ی ما کار قبیحی بود!

کتاب مقدس رو می خونی می بینی حضرت مسیح تو گوشش میزدن عصبانی نمیشده تازه اون طرف صورتش رو هم میاورده تا بزنن واقعا نمی دونم به کجا رسیده بوده که این کار رو می کرده!؟

منظورم اینه که واقعا دلی راضی به این اعمال باشی اینکه بخوای اداشو دربیاری راحته اما اثر نمی کنه و سنگین تر هست این کار رو نکنی چون نه تنها خودت رو خراب می کنی که حضرت مسیح رو هم خراب می کنی!؟

دیگه من مانده ام و ایگویی که خیلی قدرتمنده و نمیشه به این راحتی محوش کرد!؟

در ضمن هر عملی  با ادا در آوردن اثر نمی کنه باید از ته دل و خالصانه باشه حتی یه صلوات فرستادن!

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 22 دی 1402 ساعت 16:46

در مورد دلی بودن عمل واقعا درست میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد