باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

بر مزارم گل بکارید!

بر مزارم گل بکارید!
گل سرخ و گل داوودی!
برایم آواز بخوانید!
گریه نکنید که من پر کشیدم به افق!
بر یار!
زنده است آنکه از عشق می میرد!
مردن و رسیدن به یار چه زیباست!
عروج و پرواز!
آه زندگی نامم را جاودان کن!

#ماهش

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 3 بهمن 1402 ساعت 15:22

حالا کاری به عشقولانه و رمانتیک بودن این احساسات و شعر ندارم ولی زندگی انقدر قشنگ و باارزشه که حتی سختیاشم ارزش تحمل داره، زنده بودن خیلی خوبه ماشاالله، ممکنه دریچه های جدیدی برامون باز بشه، ممکنه کلی تجربه در انتظارمون باشه بعدشم اون فردی که ما عاشقانه دوسداریم، تصورات ما از اون فرد هستش وگرنه شش ماه باهاش زندگی کنیم، مطمئن باش ادامه ی ماجرا کلی صبوری و تحمل میخواد ببقشید اگه حرفام بی ربطن

منطقیش نگاه کنی درست میگی اما عشق منطق حالیش نیست

دور از جونت دوست گلم
باور کن تو داری اینجا زجر میکشی ولی اون شخص اصلا اسمتم یادش نیست دیدم که میگم الکی فقط داری خودتو عذاب میدی
اط این غم بلند شو و زندگی کن که همه رفتنی ایم

آره اون حتما منو یادش رفته ولی من دچارم دست خودم نیست!
تمام بدنم عشق شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد