باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

اینستاگرام

فکر کنم به خاطر استوری های غزه ای که گذاشتم اینستاگرام محدودم کرده!؟ نمی گذاره حتی لایک کنم، گاهی درست میشه ولی بیشتر وقتا محدودم!؟

تازگی دو بار دو بار اعلان میده هی میگه فلانیا استوری گذاشتن و فلانی پست جدید گذاشته ردش که می کنم دوباره میاد! مرض داره انگار!؟ تازه دیوونه هم هست وقتی میرم نمی زاره لایکشون کنم!؟ یکی نیست بگه خوله خودت اعلان میدی که بیام خودت نمی گذاری لایک کنم؟! آخر برنامه نویسی و طراحی نرم افزاره!

اگر به خاطر ارتباط با چند نفر نبود پاکش می کردم اصلا دوستش ندارم واتساپ رو که پاک کردم از دستش خلاص شدم ولی این لازمه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد